Con este método de traballo preténdese que o noso alumnado comprenda ao mesmo tempo que xoga e se divirte cos números.
Neste post, amosámosvos un pequeño resumo sobre o noso traballo nas aulas.
4º EDUCACIÓN INFANTIL
EQUIVALENCIAS ENTRE CONXUNTOS
ASOCIACIÓN DE CANTIDADE E GRAFÍA
CUANTIFICADORES MOITOS/POUCOS, IGUAL QUE...
5º E 6º DE INFANTIL
CONTAR DE 2 EN 2 CON OLLIÑOS
VESTIMOS BONECOS E BONECAS COS AMIGOS DO 10.
XOGOS DE CARTAS COMO O CINQUILO PARA AFIANZAR A CADENA NUMÉRICA
COCODRILOS DE MAIOR/MENOR OU IGUAL
PRIMARIA
MÚLTIPLOS COS SOLES.
CONTEO E SUMAS COA TÁBOA DO 100.
DÍA A DÍA SEGUIMOS TRABALLANDO PARA ENSINARLLE AOS NOSOS NENOS E NENAS DO XEITO MÁIS LÚDICO POSIBLE E CONSEGUINDO UN APRENDIZAXE DURADEIRO E VERDADEIRO.
Ningún comentario:
Publicar un comentario